För att ni är ni, mina vänner.

En kommentar
(null)

Jag är så tacksam. Det finns så många runt mig i allt detta som stöttar, peppar och alltid finns där. Mina hjältar, ni ska veta att ni betyder O E R H Ö R T mycket för mig. Ord kan inte beskriva hur tacksam jag är. 

Min familj kommer få ett eget hyllningsinlägg senare. Men mina vänner, detta är till er.


Sara; för att du står ut med mig, min ångest och mina utbrott jag får när något inte är som jag tycker det ska vara. Du får ett samtal där jag inte alls vill prata till att jag viker mig av skratt på mindre än 5 minuter. 

Tack för att du alltid puschar mig till att bli en bättre version av mig själv.


Lina; för att du alltid förstår mig. Du kan alltid relatera, du lyssnar och du dömmer inte. Tillsammans gör vi skitdagar till bättre dagar. Tillsmmans tar vi oss an skiten med humor. Tack för att Cf:en förde oss samman. 


Agnes; för att du alltid har tid att lyssna, och svara på mina frågor. Du är en underbar vän och mentor i allt detta. 


Johan; en bror från en annan mor. Du får mig att skratta när jag egentligen vill ge upp, du låter mig känna precis vad jag vill, utan att ifrågasätta de något mörka men ofta humoristiska meningarna. Skat, tack.



Maria; du är fantastisk. Ditt stöd under detta, trots att din egen värld kastats omkull, har varit otroligt värdefullt  för mig. Med din närvaro har du guidat mig och lärt mig att känna och prata om jobbiga saker. Fantastiska människa, vilken förebild du är. 


 
1 Geddfish:

skriven

Vad fint du har skrivit, Bea, och vilka fantastiska vänner du har!
Jag följer dig på avstånd och sänder många tankar till dig.
Jag har själv stått på väntelistan åt min då lilla dotter.
Hoppas samtalet kommer riktigt snart!
Kram och Trevlig Advent, Gerd, MOD volontär